Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

office manager / management assistent

office manager / management assistent

Werkervaring interimmanager

1984 - 1986 St. Franciscus Gasthuis
Voedingsassistente

1986 - 1988 St. Franciscus Gasthuis
leerling radiodiagnostisch laborant

1988 - 1990 Bravenboer & Scheers
CAD-tekenaar / administratief medewerker
t.b.v. landmeetkundige afdeling

1990 - 1993 Technical Service
CAD-tekenaar / administratief medewerker
t.b.v. diverse projecten; sedert september 1990 de administratie van twee kantoren overgenomen in de functie van telefoniste/secretaresse:
het verwerken van de in- en uitgaande faxen;
het verwerken van de in- en uitgaande telefoongesprekken (VOX 5100);
het verwerken van de in- en uitgaande correspondentie, zoals: offertes,
orderbevestigingen, e.d.;
bezoek ontvangen en deze begeleiden;
het maken van afspraken voor en met klanten;
het notuleren van vergaderingen in bouwdirectieverband en het uitwerken;
relatiebeheer;
contacten met de directie alsook het personeel;
planningen opstellen;
organiseren van festiviteiten;
voorraadbeheer;
beheer van de kas;
urenverantwoording t.b.v. projecten.

1993 - 1996 Holy Ziekenhuis
Teamleider administratie van radiologie afdeling
alle voorkomende administratieve werkzaamheden zoals: bezoek plannen en registreren, verslaglegging, archivering en tevens toezicht houden op: de planning, de verslaglegging van röntgenonderzoeken, het uitlenen van foto’s en het archief;
applicatiebeheer van het RADI-pakket;
opleiding van de medewerkers m.b.t. RADI-toepassing op de afdeling;
medezeggenschap in het afdelingsbestuur.

1996 - 1997 Holy Ziekenhuis
Secretaresse A&I
het verzorgen van interne en externe correspondentie;
het up-to-date houden van het archief;
het bijhouden van de agenda;
het verwerken van protocollen binnen TEKST;
het notuleren van vergaderingen.
1997 - 01-08-2000 Ruwaard van Putten Ziekenhuis
Administratief medewerker / secretaresse afdeling automatisering
het verwerken van de in- en uitgaande faxen;
het verwerken van de in- en uitgaande correspondentie;
bezoek ontvangen en deze begeleiden;
het maken van afspraken voor en met klanten;
het notuleren van vergaderingen en het uitwerken daarvan;
diverse registraties;
voorraadbeheer; inkoop en facturering;
helpdesk; hard- en software storingen verhelpen;
bevoegdheden instellen; gebruikers instrueren.

01-04-2001 - 01-01-2002 Gemeente Schouwen-Duiveland
Medewerker A afdeling Beheer & Belastingen
april-augustus: management assistente t.b.v. WOZ-projectmanager inzake de afhandeling van de bezwaarschriften in het kader van de verzonden waardebeschikkingen en de opgelegde combi-aanslagen;

augustus-december: medewerkster gegevensbeheer: het wegwerken van uitvallijsten en het verbeteren van het gegevensbeheer in het kader van de Wet WOZ (waardering onroerende zaken).

22-04-2002 – 31-12-2002 FNV Bouw Bergen op Zoom
Medewerker regiokantoor
alle voorkomende administratieve werkzaamheden zoals o.a.:
 Correspondentie;
 Digitale registratie van intakes;
 Archivering;
 Beantwoorden van telefoon;
 Rappel lijsten & verrichtingen t.b.v. IBL (Individuele Belangenbehartiging Leden);
 Notuleren en deze uitwerken.

01-01-2003 – heden FNV Bouw Bergen op Zoom
Office manager
 Het inrichten en aansturen van het secretariaat:
o Leiding geven aan 4 secretaressen;
o Criteria samenstellen op voor doelmatigheid, effectiviteit en kwaliteit;
o Wensen en eisen definiëren m.b.t. de benodigde middelen, processen en procedures;
o Het houden van functionerings- en beoordelingsgesprekken en het bespreken van ontwikkeling en loopbaanperspectief van de secretariaatsmedewerkers; tevens voeren van werkoverleg;
o Zorgdragen voor werkverdeling, vakantieplanning en bezetting;
o Samenstellen van inwerkprogramma’s samen met nieuwe secretariaatsmedewerkers;

 Het realiseren van administratieve, secretariële en facilitaire ondersteuning:
o Coördinatie van administratieve ondersteuning aan bestuurders en medewerkers; bewaking van de voortgang en controle van de uitvoering en kwaliteit van de werkzaamheden;
o Ondersteuning van het regiohoofd, districtsbestuurders en manager eerste lijn op administratief gebied;
o Bewaking van de correcte financiële administratie;
o Ontwikkelingen en knelpunten signaleren in de administratieve werkprocessen en deze zonodig sturen; zorgdragen voor de goede afstemming tussen het secretariaat en de bestuurders / manager eerste lijn;
o Zorgdragen voor de organisatie van de stakersregistratie en ondersteuning van de bestuurders bij het organiseren van de actiebijeenkomsten;
 Het realiseren van secretariële ondersteuning:
o Zorgdragen voor de organisatorische ondersteuning t.a.v. teamvergaderingen; het notuleren van deze vergaderingen en opstellen van conceptagenda’s, opstellen van voorleggers en notities, bewaken van de voortgang van afspraken;
o Het verzamelen van stukken voor het tweemaandelijkse regiobulletin voor kaderleden en het redigeren van het bulletin; deze op de internetpagina zetten;
o Beheren van de agenda van het regiohoofd;
o Meedraaien (indien nodig) met de secretariaatsmedewerkers bij uitvoerende werkzaamheden;
 Het realiseren van facilitaire ondersteuning:
o Coördinatie van facilitaire ondersteuning aan bestuurders en medewerkers; bewaking van de voortgang en controle van de uitvoering en kwaliteit van de werkzaamheden;
o Ondersteuning van het regiohoofd, districtsbestuurders en manager eerste lijn op facilitair gebied;
o Toezien op een juiste gebruik van eigen gebruiksruimte en inventaris, datacommunicatie faciliteiten en technische infrastructuur;
o Bewaken van up to date houden van het systeem en programmatuur;
o Opvangen van eerste lijn vraagstukken m.b.t. automatiseringsvraagstukken;
o Coördinatie van kantoorautomatisering;
o Zorgdragen voor Arbo-verantwoorde werkplekinrichting
 Het inhoudelijk ondersteunen van het regiohoofd:
o Opstellen i.s.m. bestuurders en regiohoofd een conceptwerkplan en deze ter fiattering voorleggen aan het regiohoofd;
o Leveren van een bijdrage aan de standaardisatie van werkprocessen en deze bewaken;
o Opstellen van brieven en notities t.b.v. in- en externen;
o Ondersteuning bij organisatie van kaderbijeenkomsten;
o Beheren, na vaststelling, van het toegekende budget en periodiek verslagleggen;
o Verslagleggen van verrichtingen op basis van het werkplan;
o Verstrekken van management en financiële informatie aan het regiohoofd;
o Bijhouden van tijdsregistratie en daarover rapporteren;
o Beoordelen i.s.m. bestuurders van facultatieve begrotingen en administratieve afhandeling hiervan.


Opleiding interimmanager

VWO 1978-1986
Radiodiagnostisch lab. 1986-88 SFG te Rotterdam
AMBI modules HE0, HE1 1989 Stichting Exin
dBase III+ 1989 Interne opl. B&S
Novell 2.12 1990 Interne opl. TS
WP 5.1 voor gevorderden 1991 Schoevers
Ontvangst- en
telefoontechniek 1991 Schoevers
Officemanagement 1991 Schoevers
Secretariaatspraktijken 1991-92 Schoevers
Bedrijfscorr. NL 1991-92 Schoevers
Machineschrijven 1992 Schoevers
Functioneringsgesprekken 1994 Interne opl.Holy Ziekenhuis
IT-Foundations 1999 Interne opl.RPZ
KVS 2002 Interne opleiding FNV Bouw
Wet Poortwachterverb. 2003 Workshop FNV Bouw

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Besturingssystemen:
MS-DOS, Novell Netwerk, Windows
Tekstverwerking:
WordPerfect, Word
Spreadsheets:
QuattroPro, Excel, Lotus, Symphony
Database:
dBase III, Access
Tekenprogramma’s:
AutoCAD, DrawPerfect
Overige:
Aantal applicaties ZIS (Ziekenhuis Informatie Systeem)
Aantal applicaties VGS4U (Vastgoedsysteem)
VIS: naslag ledeninformatie, intaken van diverse kwesties
KVS: Kader Vervolgsysteem
Norton Commander
Internet Explorer
FrontPage

Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels
Portugees

Overig

Draag zorg voor de administratie van bedrijf van echtgenoot

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  77125 - Management Consultant / Project Manager
Deze manager verwijderen  84628 - Manager
Deze manager verwijderen  195302 - Directeur Achats
Deze manager verwijderen  60013 - project manager / programma manager / interim manager
Deze manager verwijderen  15948 - Interim manager opertioneel, projecten
Deze manager verwijderen  39906 - Resultaatgerichte Interimmanager
Deze manager verwijderen  199531 - Project directeur, project manager
Deze manager verwijderen  116393 - Plant Manager, Director Production, Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  72056 - Project manager
Deze manager verwijderen  200300 - Project Manager
Deze manager verwijderen  15962 - management / HRD
Deze manager verwijderen  89701 - Interim management
Deze manager verwijderen  92145 - COO/CFO, Managing Director, Business Unit Director
Deze manager verwijderen  79582 - Procurement & Sourcing Director
Deze manager verwijderen  90239 - interim manager
Deze manager verwijderen  90043 - interim manager/ adviseur bedrijfsinrichting en -besturing
Deze manager verwijderen  92725 - (project) Manager
Deze manager verwijderen  55821 - Managing Director, Projectmanager
Deze manager verwijderen  198627 - inkoop/project/management
Deze manager verwijderen  199511 - Interim Credit Manager
Deze manager verwijderen  61412 - interim / project / implementatie management
Deze manager verwijderen  49284 - Intrim Manager
Deze manager verwijderen  25188 - manager, projectmanager
Deze manager verwijderen  36065 - Technisch Manager
Deze manager verwijderen  90748 - Projectmanager/teamleider
Deze manager verwijderen  62757 - Interim Directeur/Afdelingshoofd
Deze manager verwijderen  85749 - Interim- en / of Operationeel Manager
Deze manager verwijderen  43659 - Sales Director
Deze manager verwijderen  64077 - Project leiding
Deze manager verwijderen  79514 - Project- en verandermanager
Deze manager verwijderen  49062 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  50346 - Chief Procurement Officer, Inkoopdirecteur, Inkoopmanager
Deze manager verwijderen  90773 - Operations manager
Deze manager verwijderen  200275 - Consultant
Deze manager verwijderen  92146 - Senior interim manager (IT programma en lijn)
Deze manager verwijderen  199818 - Leasing specialist
Deze manager verwijderen  38928 - hoofd technische dienst
Deze manager verwijderen  56605 - operations interim-manager, coaching, directeur
Deze manager verwijderen  33200 - Programma, Senior project manager
Deze manager verwijderen  91035 - Stedenbouwkundige
Deze manager verwijderen  28502 - Man.Dir/General Manager/Operations Director/Quality
Deze manager verwijderen  90189 - Projectmanager vastgoed-, gebieds- en stadsontwikkeling
Deze manager verwijderen  90996 - Manager Sociaal beheer Corporatiebranche
Deze manager verwijderen  29502 - Project Manager/Adviseur
Deze manager verwijderen  193848 - Consultant / Interim Manager
Deze manager verwijderen  25340 - interim supply chain manager
Deze manager verwijderen  192636 - Senior Project & Program Manager (PMP®), Six Sigma Analyst
Deze manager verwijderen  92208 - Directeur
Deze manager verwijderen  59028 - Facilitair manager
Deze manager verwijderen  48917 - manager
Deze manager verwijderen  10021 - Verandermanager
Deze manager verwijderen  146109 - Real-Estate Consultancy / Interimsmanagement
Deze manager verwijderen  80906 - Interim ICT Manager
Deze manager verwijderen  27540 - Boekhouder
Deze manager verwijderen  89950 - Interim manager
Deze manager verwijderen  59129 - Inkoop consultant
Deze manager verwijderen  67679 - interim manager
Deze manager verwijderen  92082 - Manager operation en MT
Deze manager verwijderen  56763 - Interim-, project-, veranderings-, crisismanager
Deze manager verwijderen  17187 - Project Manager / Proces Manager
Deze manager verwijderen  199446 - Operations manager
Deze manager verwijderen  198656 - interimmanager en projectmanager
Deze manager verwijderen  199585 - interim- & projectmanager, coach, trainer
Deze manager verwijderen  198909 - Algemeen leidinggevende
Deze manager verwijderen  199189 - Lijn of projectmanager
Deze manager verwijderen  85621 - Interim manager
Deze manager verwijderen  74076 - Interim Manager Operations, Engineering, Maintenance
Deze manager verwijderen  21011 - Salarisadministrateur / administrateur
Deze manager verwijderen  82575 - directeur
Deze manager verwijderen  83137 - Boekhoudster / docente
Deze manager verwijderen  84510 - Interim manager / teamlead testteams
Deze manager verwijderen  41275 - Manager Manufacturing


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :